GR | EN
Διατριβές
Για το AGSM αποτελεί αποδοχή το ότι η αξιόπιστη και επιστημονικά δομημένη έρευνα, είναι το πιο πολύτιμο εργαλείο για την επίτευξη των αναπτυξιακών στόχων της κοινωνίας, των οργανισμών και των επιχειρήσεων.
Έτσι, από πολύ νωρίς το AGSM φέρνει σε επαφή τους φοιτητές με τη μεθοδολογία, τα πλεονεκτήματα και τη στρατηγική εφαρμογής της ερευνητικής διεργασίας, υιοθετώντας τη συνολικά ως φιλοσοφία, κι όχι απλά και μόνο στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών τους υποχρεώσεων.
Μαθαίνουν να διοικούν την έρευνα, κατευθύνοντάς τη σε σημεία όπου θα εξαχθούν ουσιαστικά συμπεράσματα, ώστε να αναπτυχθεί η απαιτούμενη γνώση για την επιτυχία της επιχείρησης όπου απασχολούνται, αλλά και γενικότερα του επιχειρηματικού κλάδου.
Οι περισσότερες από τις έρευνες γίνονται αντικείμενο δημοσίευσης ή παρουσιάζονται σε ημερίδες και συνέδρια, γεγονός που καταδεικνύει την ποιότητα του ερευνητικού έργου που παράγεται στο AGSM, προς όφελος της ελληνικής επιχείρησης.
Ενδεικτικοί Τίτλοι Ερευνητικών Διατριβών
Σύστημα αξιολόγησης και βελτιστοποίησης της εταιρικής αποδοτικότητας στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγείας. Η περίπτωση του ομίλου ΙΑΣΩ
Η διερεύνηση της διαχείρισης πελατειακών σχέσεωνμε την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα. Η περίπτωση της Pharma Hellas
Η δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της στρατηγικής των συγχωνεύσεων στον κλάδο παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών
Αξιολόγηση της ικανότητας προσανατολισμού στην μάθηση και την αγορά. Η περίπτωση της εταιρίας Alpha AEDAK
Η εκπαίδευση προσωπικού ως πρακτική της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και το Ψυχολογικό Συμβόλαιο. Η περίπτωση της CCHBC   
Ø      Ο ρόλος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στη δημιουργία πελατειακών σχέσεων σε Τράπεζες. 
Ø      Ο ρόλος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στην ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Περίπτωση Τράπεζας Κύπρου  
Ø      H διερεύνηση του συστήματος Logistics (outsourcing) με την αποτελεσματικότητα του marketing (κερδοφορία) Η περίπτωση του προϊόντος Lucozade  
Ø      Διερεύνηση Kαταλληλότερης Στρατηγικής Διεθνοποίησης της κατασκευαστικής εταιρίας AΛΤΕ ΑΤΕ σε Πολωνία και Τσεχία με τη χρήση Χρηματοοικονομικών αναλύσεων  
Ø      H διερεύνηση του επιπέδου πιστότητας των πελατών στα κανάλια διανομής της αγοράς μπύρας. Περίπτωση ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ  
Ø      Το ηλεκτρονικό εμπόριο παράγοντας επηρεασμού της Διαφήμισης και ο στρατηγικό του ρόλος στην επίτευξη των στόχων του Μάρκετινγκ στην Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία ( Περίπτωση KOSMOCAR)  
Ø      Μελέτη προϋποθέσεων ανάπτυξης επιτυχούς συστήματος Relationship Marketing στην υγεία  
Ø      Η κουλτούρα, ο προσανατολισμός στην αγορά και η επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα της εταιρίας ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΒΕΕ 
Ø      Η διερεύνηση της σύνδεσης μεταξύ της επιχειρησιακής στρατηγικής και της στρατηγικής ανθρωπίνων πόρων. Η περίπτωση της EFG EUROBANK ERGASIAS AE   
Ø      Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ αμοιβής και απόδοσης προσωπικού. Η περίπτωση της GlaxoSmithkline   
Ø      Διερεύνηση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών ασφαλιστικών υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης : Ομιλος ING GREECE   
Ø      Ο βαθμός της εταιρικής αφοσίωσης και εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων της Friesland Hellas ως μέσο πρόβλεψης της συμπεριφοράς στην επερχόμενη επιχειρησιακή αλλαγή  
Ø      Σχέση μεταξύ της διαχείρισης επιχειρησιακών κρίσεων και της φήμης μιας εταιρίας. Μελέτη κλάδου γαλακτοκομικών εταιριών   
Ø      Ο ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών για την επίτευξη δραματικών βελτιώσεων σε κρίσιμα σύγχρονα μεγέθη. Η περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας  
Ø      Η αντίσταση των εργαζομένων στην αλλαγή κατά τη διάρκεια συγχωνεύσεων. H περίπτωση ALFA SA  
Ø      Στρατηγική ανάπτυξη στις Ελληνικές Επιχειρήσεις. Η περίπτωση της βιομηχανίας παραγωγής ελαιόλαδου   
Ø      Η σύνδεση του business Strategy με τη στρατηγική, τις πολιτικές πρακτικές HR σε σχέση με την υλοποίηση των στόχων της εταιρίας. Η περίπτωση της ING GREECE   
Ø      Η διερεύνηση της σχέσης εσωτερικής επικοινωνίας με την επιχειρηματική αποτελεσματικότητα. Η περίπτωση της ΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 
Ø      Η παρακίνηση των εργαζομένων γνώσης (knowledge workers) και η ικανοποίηση τους από τις διοικητικές πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού: Η περίπτωση της εταιρίας ΧΥΖ SA  
Ø      Η ποιότητα υπηρεσιών του τμήματος εκπαίδευσης και η σχέση τουs με την απόδοση των εργαζομένων τους στην Eurobank Cards 
Ø      Βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών μέσω του Customer Relationship Management στο χώρο των ιατρικών αναλώσιμων. Η περίπτωση TYCO HEALTHCARE HELLAS  
Ø      Η διερεύνηση της σχέσης προγραμμάτων πιστότητας και του επιπέδου πιστότητας των καταναλωτών στα Super Markets  
Ø      Διερεύνηση της σχέσης του βαθμού ικανοποίησης των εργαζομένων στη Διεύθυνση Πιστώσεων της Eurobank Cards SA, με τον βαθμό απόδοσης αυτών στην εργασία τους. 
Ø      Παράγοντες που διαμορφώνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά ομοιοπαθητικών σκευασμάτων. Η περίπτωση της ΚΟΡΡΕΣ   
Ø      Διερεύνηση της σχέσης του επιχειρησιακού προσανατολισμού μάθησης με το βαθμό οργανωσιακής μάθησης. Η περίπτωση της Water  
Ø      Διερεύνηση της σχέσης επιχειρηματικής ανάπτυξη και μετοχική αξία. Περίπτωση: κλάδος τροφίμων και ποτών στο ΧΑΑ   
Ø      Επιχειρησιακή Ηθική και εργασιακές σχέσεις- Υπάρχουν στεγανά που προστατεύουν το ήθος των πολυεθνικών επιχειρήσεων σε περιόδους αλλαγής; Περίπτωση μελέτης πολυεθνικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών 
Ø      Επιχειρησιακές δεξιότητες στρατηγικής σημασίας που διευκολύνουν την οργανωσιακή μάθηση και χαρακτηρίζουν μια οργάνωση που μαθαίνει.
Ø      H επίδραση των εξαγορών στην εταιρική κουλτούρα της νέας επιχείρησης. Η περίπτωση του Ελληνικού τραπεζικού κλάδου  
Ø      Η διερεύνηση της εφαρμογής του Crisis Management στις επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης.  
Ø      Η εκπαίδευση – κατάρτιση των απασχολουμένων στα τουριστικά εποχιακά ξενοδοχεία. Ηπερίπτωση της νήσου Κω.  
Ø      Έρευνα πάνω στο CRM & τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.   
Ø      Δυναμική και στρατηγικές Franchising.   
Ø      Franchising καλλυντικών.  
Ø      Μελέτη για τις παρορμητικές αγορές στην Ελλάδα: Διαφορές ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες στις γνωστικές και συναισθηματικές διαδικασίες καθώς και στη συχνότητα που αγοράζουν προϊόντα παρορμητικά.   
Ø      Συγκριτική αξιολόγηση (Benchmarking) στα Πρότυπα – Πρωτόκολλα στην Αγροτική Παραγωγή στην Ελλάδα σήμερα.   
Ø      Ανάπτυξη εταιρικής δημιουργικότητας και εφαρμογή καινοτομιών σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κεντρική Μακεδονία.  
Ø      Ποιοτική ανάπτυξη της Φαρμακευτικής Εταιρίας AVENTIS μέσα από έρευνα ικανοποίησης των πελατών της.  
Ø      Η μη ορθολογική ανάπτυξη της κεφαλαιαγοράς αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα ανάπτυξης της Οικονομίας; Μια διερευνητική άποψη σχετικά με την επιρροή του Ελληνικού Χρηματιστηρίου στην ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.   
Ø      Η επιρροή του διαδικτύου στην διαμόρφωση της κυκλοφοριακής πορείας των έντυπων μέσων μαζικής ενημέρωσης. Τι πιστεύουν οι καταναλωτές. 
Ø      After sale πολιτική τραπεζών.   
Ø      Η απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα την τρέχουσα δεκαετία.  
Ø      Αποτελεί ο στρατηγικός σχεδιασμός προϋπόθεση για την επιχειρηματική ανταγωνιστικότητα.  
Ø      Διαχείριση Εκδηλώσεων (EVENT MANAGEMENT)): Η περίπτωση των festival. Η συμπεριφορά των διοργανωτών και των επισκεπτών. 
Ø      Οι προσδοκίες από την αγορά εξοχικής κατοικίας στην Χαλκιδική και ο βαθμός ικανοποίησής τους. Η περίπτωση της εταιρίας «απέραντο γαλάζιο». 
Ø      Αναπτύσσοντας «κουλτούρα ασφαλείας» σε υψηλής επικινδυνότητας οργανισμούς. Η περίπτωση της ΔΕΗ ΑΕ   
Ø      Η διερεύνηση της σχέσης της κατευθυνόμενης συνταγογράφησης με την επιχειρηματική ανάπτυξη. Η περίπτωση της VICAN SE  
Ø      Η διερεύνηση του Outsourcing ως προς τα Logistics στον κλάδο των Super Markets. Η εφαρμογή του μοντέλου στον οργανισμό Orange 
Ø      Aνάπτυξη μοντέλου προσδιορισμού εκπαιδευτικών αναγκών διοίκησης. Η περίπτωση Ευαγγελισμού   
Ø      Διαμορφώνοντας Στρατηγική ανθρωπίνων πόρων σε σχέση με τις εξελίξεις της αγοράς επίπλου. Η περίπτωση ΝΕΟSET   
Ø      Διερεύνηση των επιπτώσεων του Reengineering στις επιδόσεις των μεσαίων στελεχών. Η περίπτωση της Coca Cola 3E  
 Ø      Η διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την επενδυτική συμπεριφορά των θεσμικών επενδυτών στις εισηγμένες τεχνικές εταιρίες του ΧΑΑ. Η περίπτωση των τεχνικών εταιριών   
Ø      Η συμβολή των ανθρωπίνων πόρων στην παροχή επιχειρηματικών συμβούλων ποιότητας. Η περίπτωση ICAP   
Ø      Δημιουργία μοντέλου ανάπτυξης προσωπικών ικανοτήτων στελεχών επιχειρήσεων. Η περίπτωση ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ  
 Ø      Μορφές χρηματοδότησης επιχειρήσεων για την απόκτηση επαγγελματικής στέγης στην Ελλάδα. Δανεισμός & χρηματοδοτική μίσθωση Leasing. Aξιολόγηση περιπτώσεων. 
Ø      Hγεσία= Eπιχειρησιακή Επίδοση. Η διερεύνηση της σχέσης σε περιβάλλον παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση του δικτύου πωλήσεων της ING GREECE   
Ø      Γιατί είναι πολύ ακριβό το ορθόδοξο μάνατζμεντ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε σχέση με τις αποδόσεις;   
Ø      Ενσωμάτωση της τεχνολογίας για την επιχειρησιακή βελτίωση της DOMUS AEBE
Ø      βαθμός ικανοποίησης των πελατών της επιχειρηματικής πληροφόρησης ως καθοριστικός παράγοντας στη διατήρηση της πελατειακής πιστότητας.   
Ø      Το μοντέλο εκπαίδευσης πωλήσεων και η επίδραση στην επίδοση των πωλητών. Η περίπτωση της CCHBC GREECE   
Ø      Εταιρική φήμη- Παράγοντες που τη διαμορφώνουν. Η περίπτωση Commercial Value SA  
Ø      Ο ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση της γνώσης. Η περίπτωση της d.d synergy Hellas AE  
Ø      Η συμβολή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην πιστότητα των πελατών ξενοδοχείων πολυτελείας. Εστίαση στη Νήσο Ρόδο 
Ø      Η δημιουργία μοντέλου Διοίκησης Κρίσεων σε μηχανογραφικά τμήματα μεγάλων οργανισμών. Η περίπτωση ΔΕΗ ΑΕ   
Ø      H διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των συστημάτων CRM και του επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη   
Ø      M- business : Η βάση για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η περίπτωση της εταιρίας Vodafone-Panafon  
Ø      Η διερεύνηση της αποδοχής της έρευνας μάρκετινγκ ως παράγοντας διαμόρφωσης της στρατηγικής μάρκετινγκ. Η ελληνική πραγματικότητα  
Ø      Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών με βάση την ικανοποίηση των πελατών. Η περίπτωση της «ΕΥΝΕ ΑΕ»  
Ø      Οι παράγοντες που επηρεάζουν και κτίζουν πελατειακή πιστότητα. Η περίπτωση Μινωϊκές Γραμμές  
Ø      Παράγοντες που διαμορφώνουν τη λήψη απόφασης της επιχείρησης, για εκχώρηση της δραστηριότητας της Υγιεινής και Ασφάλειας της εργασίας, outsourcing. O Ελληνικός Τραπεζικός κλάδος  
Ø      Εντοπισμός παραγόντων που θεωρούνται σημαντικοί στην ικανοποίηση των καταναλωτών συσκευασμένου φυσικού χυμού πορτοκαλιού 
Ø      Η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού ως παράγοντας διαμόρφωσης διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η ελληνική πραγματικότητα  
Ø      Διερεύνηση της επιχειρησιακής ηθικής στη διαμόρφωση καταναλωτικής συμπεριφοράς στην Ελληνική πραγματικότητα   
Ø      Η περιβαλλοντική ευθύνη των σύγχρονων επιχειρήσεων. Παράγοντας ανάπτυξης ή παράγοντας προς αποφυγή για τις ελληνικές επιχειρήσεις
      POSTGRADUATE PROJECTS
Ø      Παράγοντες που διαμορφώνουν την κατανομή του επικοινωνιακού προϋπολογισμού μεταξύ εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας. Η περίπτωση της εκδοτικής εταιρίας Mototech AE   
Ø      Η συμβολή του Internet στην πολιτική επικοινωνία  
Ø      Πρόγραμμα ανάπτυξης σχολών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου που έχουν έδρα τους την Τρίπολη. Αύξηση του αριθμού σχολών  
Ø      Στρατηγική επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του «Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων για παιδιά με σύνδρομο Prader Willi  
Ø      Εταιρική κοινωνική ευθύνη στην Ελλάδα: πρακτικές και εφαρμογή  
Ø      H επικοινωνία Μάρκετινγκ στη Βιομηχανική Αγορά   
Ø      Δημόσιες Σχέσεις Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού Οργανισμού   
Ø      Βελτίωση των εσωτερικών σχέσεωνκαι η ανάπτυξη της επικοινωνίας με τους εργαζόμενους με σκοπό την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων. Περίπτωση TYKO HEALTH CARE HELLAS